Customer Success Manager

קורס ההכשרה למנהלי Customer Success בעולם ההייטק מציע מסלול מקיף ומעשי להצלחה בתפקיד ולהשתלבות בעולם ה-Customer Success

כמות משתתפים

עד 30 משתתפים בקבוצה

8 שבועות של
הכשרה מקצועית


הקורס ייפתח ב-30/3 ראשון ושלישי
17:00-21:00

פורמט היברידי

התוכנית ברובה מתקיימת בזום, עם מפגש פיזי פעם בחודש

למי מיועד?

הקורס מיועד למחפשי עבודה בגילאי 18-55

השתתפות עצמית סמלית

עלות השתתפות עצמית
לחברי הארגון: 500 ₪

עלות השתתפות
עבור מי שאינו חבר בארגון: 950 ₪

מה לומדים?

הכשרה מקצועית ומעשית המותאמת לתעשייה
הקורס מכסה את כל היסודות התיאורטיים והפרקטיים הנדרשים, כולל הבנת מסע הלקוח, ניהול Book of Business, טיפול במשברים, הגדלת אקאונטים, ביצוע Discovery ו-QBR. הקורס מקנה את כל הידע והכלים הנדרשים על מנת להיכנס לעולם ה-Customer Success בהייטק ולהצליח בתפקיד.

כלים למציאת עבודה
מתן כלים ומיומנויות שיעזרו לבלוט בכל ראיון עבודה

(יתכנו שינויים לאורך התכנית)

Introduction to Tech, Startup World, and SaaS CS Foundations

- Understanding basic concepts in technology and the startup world.

- What is SaaS and its advantages.

- Overview of CS (Customer Success) fundamentals in the SaaS industry.

The Role in CS, Customer Journey, and Managing a Book of Business

- The role and function of CS in an organization.

- In-depth understanding of the customer journey and transition phases.

- Managing and growing customer accounts successfully.

Handover, Kickoff, Implementation Plan, and Product Demos

- The process of handover and initiating work with a new customer (kickoff).

- Creating a tailored implementation plan.

- Product demonstrations and effective usage strategies.

Crisis and Objection Handling

- Identifying types of crises and objections and preparing action plans.

- Strategies for managing crises and turning objections into opportunities.

QBR Practices and Satisfaction Metrics (NPS / CSAT)

- Understanding the QBR (Quarterly Business Review) process.

- Practicing and implementing QBR in real-time.

- Measuring customer satisfaction using NPS and CSAT metrics

Power BI

Learn to master a leading Data visualization tool, which enables to execute complex data analysis and make it available as dashboards and reports for business users

Time Management and Optimization

- Techniques for effective time management.

- Tools and strategies for optimizing time and processes.

למי זה מיועד?

ההכשרה מיועדת לאלמנות ויתומי צה"ל בעלי רקע אקדמי או ניסיון מעשי אשר מעוניינים להכנס לתפקיד Customer Success בהייטק.

תהליך הרשמה

1.
שאלון אישיות

שאלון ראשוני הבודק התאמה על פי הקריטריונים הבסיסיים לכניסה לתוכנית

2.
שאלון מקצועי

מבדק שבוחן רמה מקצועית, רמת אנגלית ופוטנציאל הצלחה בתפקיד

3.
וידאו

ראיון וידאו קצר על מנת שנכיר אותך קצת יותר טוב

4.
מרכז הערכה

מפגש קבוצתי מקוון לבחינת כישורים אישיים ודינמיקה קבוצתית

שאלות נוספות

מה עושה מנהל Customer Success ביום יום בעבודה?

תפקידם של עובדי Customer Success הוא להבטיח שהלקוחות מפיקים את המירב מהמוצרים או השירותים של החברה. ביום-יום הם מנהלים קשר שוטף עם הלקוחות, מוודאים שהם מקבלים תמיכה מתאימה, מסייעים בפתרון בעיות, מעדכנים את הלקוחות על חידושים ושיפורים, ומספקים הדרכות ושירותים נוספים לשיפור החוויה. הם עובדים בצורה פרואקטיבית על מנת להבטיח שהלקוחות יהיו מרוצים וישיגו את מטרותיהם בשימוש במוצרי החברה.

למי מיועדות ההכשרות המקצועיות להייטק?

התוכנית מיועדת לאלמנות ויתומים המעוניינים/ות להיכנס לעבוד בעולם ההייטק. תנאי הקבלה דורשים תואר ראשון / לימודי תעודה / ניסיון מעשי בתחום, ואנגלית טובה.

 חשוב לציין שהנוכחות במפגשים הינה בגדר חובה ועל כן, בטרם הגשת המועמדות אנא ודאו כי ביכולתכם להתחייב ליומיים למידה בשבוע בין 19:00-21:00. 

איך מתקבלים לתוכנית?

שלבי המיון כוללים הרשמה באתר, מבחן מיון, הצגה עצמית דרך צילום וידאו ולבסוף מרכז הערכה בזום.

האם יש דרישות קדם לתוכנית?

לקורס ה-CSM תידרש השכלה (תואר טכנולוגי או לימודי תעודה במוסד אקדמי מוכר) או רקע בתחום ואנגלית טובה.

מה הן הדרישות במהלך התוכנית?

עמידה בדרישות ההכשרה (נוכחות, השתתפות פעילה וכו') + יישום והגשת מטלות הבית. קיראו היטב את היקף ההכשרה, הימים והשעות שתידרשו לעמוד בהם בטרם תגישו את מועמדותכם.

מה הופך את התוכנית לתוכנית ייחודית בשוק?

ההכשרה מסובסדת כמעט לגמרי עבור המשתתפים שיבחרו וכוללת ליווי מקצועי לקריירה.  'בונים עתיד' הינה תכנית ההכשרה הראשונה שנבנתה במיוחד עבור אלמנות ויתומי צה"ל ומתאימה לצרכים הספציפיים שלהם!

טופס הרשמה לקורסים - פברואר 25

הרשמה לתכנית


הצטרפו אלינו למסע של צמיחה ובניית העתיד המקצועי שלכם.ן