קורס ההכשרה למנהלי Customer Success בעולם ההייטק מציע מסלול מקיף ומעשי להצלחה בתפקיד ולהשתלבות בעולם ה-Customer Success
עד 30 משתתפים בקבוצה
הקורס ייפתח ב-30/3
ראשון ושלישי
17:00-21:00
התוכנית ברובה מתקיימת בזום, עם מפגש פיזי פעם בחודש
הקורס מיועד למחפשי עבודה בגילאי 18-55
עלות השתתפות עצמית
לחברי הארגון: 500 ₪
עלות השתתפות
עבור מי שאינו חבר בארגון: 950 ₪
הכשרה מקצועית ומעשית המותאמת לתעשייה
הקורס מכסה את כל היסודות התיאורטיים והפרקטיים הנדרשים, כולל הבנת מסע הלקוח, ניהול Book of Business, טיפול במשברים, הגדלת אקאונטים, ביצוע Discovery ו-QBR. הקורס מקנה את כל הידע והכלים הנדרשים על מנת להיכנס לעולם ה-Customer Success בהייטק ולהצליח בתפקיד.
כלים למציאת עבודה
מתן כלים ומיומנויות שיעזרו לבלוט בכל ראיון עבודה
(יתכנו שינויים לאורך התכנית)
- Understanding basic concepts in technology and the startup world.
- What is SaaS and its advantages.
- Overview of CS (Customer Success) fundamentals in the SaaS industry.
- The role and function of CS in an organization.
- In-depth understanding of the customer journey and transition phases.
- Managing and growing customer accounts successfully.
- The process of handover and initiating work with a new customer (kickoff).
- Creating a tailored implementation plan.
- Product demonstrations and effective usage strategies.
- Identifying types of crises and objections and preparing action plans.
- Strategies for managing crises and turning objections into opportunities.
- Understanding the QBR (Quarterly Business Review) process.
- Practicing and implementing QBR in real-time.
- Measuring customer satisfaction using NPS and CSAT metrics
Learn to master a leading Data visualization tool, which enables to execute complex data analysis and make it available as dashboards and reports for business users
- Techniques for effective time management.
- Tools and strategies for optimizing time and processes.
ההכשרה מיועדת לאלמנות ויתומי צה"ל בעלי רקע אקדמי או ניסיון מעשי אשר מעוניינים להכנס לתפקיד Customer Success בהייטק.
שאלון ראשוני הבודק התאמה על פי הקריטריונים הבסיסיים לכניסה לתוכנית
מבדק שבוחן רמה מקצועית, רמת אנגלית ופוטנציאל הצלחה בתפקיד
ראיון וידאו קצר על מנת שנכיר אותך קצת יותר טוב
מפגש קבוצתי מקוון לבחינת כישורים אישיים ודינמיקה קבוצתית
תפקידם של עובדי Customer Success הוא להבטיח שהלקוחות מפיקים את המירב מהמוצרים או השירותים של החברה. ביום-יום הם מנהלים קשר שוטף עם הלקוחות, מוודאים שהם מקבלים תמיכה מתאימה, מסייעים בפתרון בעיות, מעדכנים את הלקוחות על חידושים ושיפורים, ומספקים הדרכות ושירותים נוספים לשיפור החוויה. הם עובדים בצורה פרואקטיבית על מנת להבטיח שהלקוחות יהיו מרוצים וישיגו את מטרותיהם בשימוש במוצרי החברה.
התוכנית מיועדת לאלמנות ויתומים המעוניינים/ות להיכנס לעבוד בעולם ההייטק. תנאי הקבלה דורשים תואר ראשון / לימודי תעודה / ניסיון מעשי בתחום, ואנגלית טובה.
חשוב לציין שהנוכחות במפגשים הינה בגדר חובה ועל כן, בטרם הגשת המועמדות אנא ודאו כי ביכולתכם להתחייב ליומיים למידה בשבוע בין 19:00-21:00.
שלבי המיון כוללים הרשמה באתר, מבחן מיון, הצגה עצמית דרך צילום וידאו ולבסוף מרכז הערכה בזום.
לקורס ה-CSM תידרש השכלה (תואר טכנולוגי או לימודי תעודה במוסד אקדמי מוכר) או רקע בתחום ואנגלית טובה.
עמידה בדרישות ההכשרה (נוכחות, השתתפות פעילה וכו') + יישום והגשת מטלות הבית. קיראו היטב את היקף ההכשרה, הימים והשעות שתידרשו לעמוד בהם בטרם תגישו את מועמדותכם.
ההכשרה מסובסדת כמעט לגמרי עבור המשתתפים שיבחרו וכוללת ליווי מקצועי לקריירה. 'בונים עתיד' הינה תכנית ההכשרה הראשונה שנבנתה במיוחד עבור אלמנות ויתומי צה"ל ומתאימה לצרכים הספציפיים שלהם!